Alles anzeigenDas kam eben:
Dear Michael & Florian,
Please note that due to a system error, incorrect rates were projected on the system. The correct rate for the Olympics period between the 27th July 2012- 10th Sept 2012 is £300.00 for double room (Double Occupancy) plus breakfast charge/£295.00 Single Room (Single Occupancy) plus £8 supplement for breakfast per person per day.
Kindly note that if your booking is made at a lower rate than the rate mentioned above, then the booking will be considered invalid/void. Kindly note if you wish to rebook you may call the reservation team or if you wish to cancel you may contact the online site you have made the reservation with.
Please note that BW The Cromwell Hotel will not have any rooms available for you even if you land with the confirmation at a lower room rate.
We do apologise for any inconvenience caused. We do welcome you to stay with us & enjoy the Olympics.
Best Regards,
Reservation Team
Best Western The Cromwell
108-112 Cromwell Road
London, SW7 4ES--------------------------------------------------------------------------
Ich krieg hier bald nen Ausraster!
Habe jetzt mit einer freundlichen Mitarbeiterin von booking.com gesprochen. Die sagte mir, dass ich mich zu 100% darauf verlassen kann, dass ich zu den angegebenen Konditionen in der Buchungsbestätigung mein Zimmer bekomme, da das Hotel selbst dafür verantwortlich (die Preise zu den Reisezeiträumen) ist und von diesem abgeschlossenen Vertrag (Buchungsbestätigung & Angabe der Kreditkartendaten) nicht zurücktreten darf. Dort gäbe es auch keine Unterschiede zwischen engl. und deutschem Recht.
Man soll auf diese Mail nicht reagieren, sondern bei booking.com anrufen und unter der Buchungsnummer diesen Vorfall vermerken lassen.
Booking.com meldet diesen Fall und gibt nach ca. 3-4 Wochen eigenständig eine Rückmeldung bei dem Betroffenen!
Ich bin gespannt!