leeve pitter kumm eraf hück weed dr wild mann jemaat pitter kum eraf mer maache jeiht radáu bräng alles met wat örndtlich krach määt scheepert flöt un pief un verjiss och nit de pisspott un dr rieff.............................................

Archiv 1. FC Köln
-
super-mel -
6. November 2006 um 15:45 -
Geschlossen
-
-
mer sinn kölsche us kölle am ring mer sinn stolz do drop un uns kritt keiner klein du triffs he an jeder eck ne janz besundere jeck mir sinn kölsche us kölle am ring
-
Eines Tages eines Tages eines Tages wird´s geschehn und dann fahren wir nach Mailand um den FC Köln zu sehn *sing*
-
Wob freut sich auf Euch
-
-
wenn wir auf der Südtribüne stehn und den FC Kölle spieln sehn dann feuern wir Ihn an so laut wie jeder kann 1.FC Köln Allez Allez
-
hey kölle du ming stadt am ring he wo ich jroß jewoode ben du bes en Stadt mit hätz un seel hey kölle du bes e jeföhl
-
Glückwunsch von Frankfurt nach Köln
Gruß Sascha
-
Hey Sugar, haste jetzt alle Lieder durch
Glückwunsch von Hannoi nach Köln ....
jetzt spielen wir nächste Saison auch wieder bei meinen Zweitliebsten
Verein
-
Glückwunsch von Frankfurt nach Köln
Gruß Saschasind immer nette auswärtsspiele!
saisonziel ist wohl platz 2-5 -
-
Welcom back!
Ich freue mich auf einen weiteren ernsthaften Konkurrenten im Kapf um die CL-Qualifikation -
Hey Sugar, haste jetzt alle Lieder durch
Glückwunsch von Hannoi nach Köln ....jetzt spielen wir nächste Saison auch wieder bei meinen Zweitliebsten
Verein
nä werden bestimmt noch en paar folgen
singe halt gerne auf der arbeit
während andere in dr city sin un fiere
achso eins meiner lieblingslieder; die gladdis singen das auch gerne
Als kleine Jung hat ich mich ens verlaufe,
ich jläuf ich wollt m'r nur e Rahmkamellsche kaufe,
ich fung ming Stroß nit mih, jo dat wor schwer,
ne Schutzmann frochte mich, Wo besde her
Ich hatt en Angs, hä nohm mich beim Schlawitsche,
em Jeis saah ich mich schon terektdemang em Kittsche,
doch spot ich janz jenau, hä meint et joot met mir,
ich säht ihm dann treu hätzich op ming Ihr.Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache?
Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,
Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!Ich deit och schwer aan minger Mutter hänge,
wenn se och menchesmol met mir deit kräftig schänge,doch wor em Jrund ich doch, dä leeve Jung,
su leich braat ich se nit us dem Verzung,
un hat ich ens e Sammeltass´ zerbroche´
dann daach ich janz bestimmp jetzt häsde jet verbroche,die Mam´ säät nor för mich, du küss nit vör de Tür,
ich säät dann, Mam´ ich kunn doch nix doför.Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache?
Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,
Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!Ich rode dir, loss nie d'r Kopp ens hange,
laach doch em Levve nur, dann weesde dich schun fange,denn wenn de nit mi laachs, dat is verkeht,
sing doch ding Muttersproch op Kölsche Leed,sing so wie ich, da bruchst dich nit zu schamme,
Sing su wie ich, du bruchs dich nit ze schamme,und hässde Truusverloss, dann singe mir zesamme,
wenn do dann einesdaachs vör'm Himmelspötzje steihs,dann saach dem Petrus heimlich janz still un leis:
Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache,Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.
Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf! -
sind immer nette auswärtsspiele!
saisonziel ist wohl platz 2-5wenns schlecht läuft JA
-
Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache,Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.
Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!Jetzt stelle ich mir grad den Millowitsch auf seiner Bank vor
-
Jetzt stelle ich mir grad den Millowitsch auf seiner Bank vor
hästen in di hätz jeschlosse wa??
-
Jez hat der Größenwahn wieder freie Bahn in Köln
Eines Tages eines Tages eines Tages wird´s geschehn und dann fahren wir nach Mailand um den FC Köln zu sehn *sing*
Glückwunsch an den Rhein
Dann kann Mel ja wieder zu den Fantreffen der 1. Liga kommen -
kumm los mer fiere nit lamentiere jät spass un freud dat hät noch keinem minch jeschaad den die trone die de laachs musste nit kriesche loss mer fiere op kölsche art.......................................
man ist das schei sse hier alle sind in der stadt ich könnte ausrasten.
-
Glückwunsch an den Rhein
Dann kann Mel ja wieder zu den Fantreffen der 1. Liga kommenbei euch abber nur wenn ihr den bomber versteckt
-
man ist das schei sse hier alle sind in der stadt ich könnte ausrasten.Geh auch in die Stadt, dann bleiben uns wenigstens Deine holländischen Lieder erspart
-
Wer kann schon bestimme, wat jood für dich ess.
Wat es schon de Worheit, wer schwaad nur Dress.
Huh opp de Wolke, do will ich jonn.
Ding ejene Kaate, die muss de verstonn.
Loss se schwaade oh oh oh.
Loss se schwaade oh oh oh. -
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!