für mi schwäbisch isch heimat... vor allem, des is für mi des wichtigschte.

Der Schwaben-Fred
-
-
für mi schwäbisch isch heimat... vor allem, des is für mi des wichtigschte.
bisch du a türk? du schwätschd so
-
bisch du a türk? du schwätschd so
brais hoats uffm koi Fall druff
-
isch des schee, dass endlich mol wiedr ebbes bassiert in sellem fred. un jetzt gibts au wissenschaftliche underschdützung:
Berlin/Mannheim: Schwäbisch und Badisch laut Studie sehr beliebt - Nachrichten | SWR.de
wobei i mi echt froga muaß, wie des mit dem badischa sei ka
-
isch des schee, dass endlich mol wiedr ebbes bassiert in sellem fred. un jetzt gibts au wissenschaftliche underschdützung:
Berlin/Mannheim: Schwäbisch und Badisch laut Studie sehr beliebt - Nachrichten | SWR.de
wobei i mi echt froga muaß, wie des mit dem badischa sei ka
du wohnst in münchen und sprichst schwäbisch? -
du wohnst in münchen und sprichst schwäbisch?
Ja Buale, hasch du äwel no nix von der schwäbischa Mission mitkriagt??
Der Klinsi hat doch scho agfanga. -
Der Klinsi hat doch scho agfanga.
halt dei gosch, halt dei gosch -
Der Klinsi hat doch scho agfanga.äba. und i halts hier scho a weng lenger aus als dr geislinger brätzlbecker
-
du wohnst in münchen und sprichst schwäbisch?
egal...mir send iberal dahoim
-
äba. und i halts hier scho a weng lenger aus als dr geislinger brätzlbecker
Des war ja blos dr Afang, jetzt hen mer dr nägschde geschickt, den pomes gomez, der wird do weitermacha wo dr klinsi aufkehrt hot.
Doil 2 koa also losganga -
-
-
[url=http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,636813,00.html]Einigung der Eigentümer: Volkswagen soll Macht bei Porsche übernehmen - SPIEGEL ONLINE - Nachrichten - Wirtschaft[/url]
rolf
erst mercedes mit chrysler, jetzt Porsche, manmanman, ich denke ihr seid solche Sparfüchse, aber in Wirklichkeit kriegt ihr den Hals nicht voll und verschluckt euch regelmäßig
-
[url=http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,636813,00.html]Einigung der Eigentümer: Volkswagen soll Macht bei Porsche übernehmen - SPIEGEL ONLINE - Nachrichten - Wirtschaft[/url]
rolf
erst mercedes mit chrysler, jetzt Porsche, manmanman, ich denke ihr seid solche Sparfüchse, aber in Wirklichkeit kriegt ihr den Hals nicht voll und verschluckt euch regelmäßig
schwätz koi bapp
-
schwätz koi bapp
d` gandi ich halt a liegabeiddel
-
Musti is auch so eina von euch!
-
d` gandi ich halt a liegabeiddel
isch, barney, isch
-
Sex auf schwäbische Art
Ein Paar aus Stuttgart sitzt beim Therapeuten.
Der Therapeut fragt: "Was kann ich für sie tun?"
Der Mann antwortet: "Würden Sie uns bitte beim Sex zuschauen...?"
Der Therapeut ist erstaunt über dieses Anliegen, stimmt aber zu.
Als das Paar fertig ist, sagt der Therapeut: "Es tut mir leid, aber ich finde nichts Aussergewöhnliches an Ihrer Art Sex zu haben" und verlangt 80 Euro für die Sitzung.
Im folgenden Quartal wiederholt sich das Ganze: zweimal in der Woche kommt das Paar, hat Sex, bezahlt die 80,- Euro und geht wieder...
Nach einigen Wochen fragt der Therapeut: "Entschuldigen Sie die Frage, aber was genau versuchen Sie eigentlich herauszufinden?"
Sagt der Mann: "Nix!!! Aber sie isch halt verheiratet, zu ihr können mer net, i bin au verheiratet, zu mir können mer also au net! Das Holiday Inn verlangt 150 Euro fürs Zimmer, das Graf Zeppelin 360 Euro.
Wenn mir zu Ihne kommet, dann henn mir:
a) a saugut`s Alibi
b) s koschtet uns nur 80 Euro…
und
c) die Krankenkass erstattet uns 67,50 Euro -
Sex auf schwäbische Art
Ein Paar aus Stuttgart sitzt beim Therapeuten.
Der Therapeut fragt: "Was kann ich für sie tun?"
Der Mann antwortet: "Würden Sie uns bitte beim Sex zuschauen...?"
Der Therapeut ist erstaunt über dieses Anliegen, stimmt aber zu.
Als das Paar fertig ist, sagt der Therapeut: "Es tut mir leid, aber ich finde nichts Aussergewöhnliches an Ihrer Art Sex zu haben" und verlangt 80 Euro für die Sitzung.
Im folgenden Quartal wiederholt sich das Ganze: zweimal in der Woche kommt das Paar, hat Sex, bezahlt die 80,- Euro und geht wieder...
Nach einigen Wochen fragt der Therapeut: "Entschuldigen Sie die Frage, aber was genau versuchen Sie eigentlich herauszufinden?"
Sagt der Mann: "Nix!!! Aber sie isch halt verheiratet, zu ihr können mer net, i bin au verheiratet, zu mir können mer also au net! Das Holiday Inn verlangt 150 Euro fürs Zimmer, das Graf Zeppelin 360 Euro.
Wenn mir zu Ihne kommet, dann henn mir:
a) a saugut`s Alibi
b) s koschtet uns nur 80 Euro…
und
c) die Krankenkass erstattet uns 67,50 EuroDr Barny hodt doch gsaid ma solleds nemad weidr vrzehla...
-
Dr Barny hodt doch gsaid ma solleds nemad weidr vrzehla...
i schmeiss mi wäg
-
.....ond nauf mit .....
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!